Donde el gordito - Reisverslag uit Valdivia, Chili van chili - WaarBenJij.nu Donde el gordito - Reisverslag uit Valdivia, Chili van chili - WaarBenJij.nu

Donde el gordito

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg

11 Oktober 2004 | Chili, Valdivia

Hola,

Maar weer een internetcafe ingedoken omdat we nog zo een 2 uur moeten wachten. Even uitleggen...we zijn vanmorgen met de bus naar Puerto Varas gegaan om hier Jose te ontmoeten die van het huis van zijn vader zou komen met de klauwbekapboxen. Alleen toen waren we hier om 2 uur en toen konden we hem eerst niet bereiken. Nu hebben we hem aan de telefoon gehad en hij is om 7 uur hierr, handig!!!Dus eerst wat gegeten en gedronken,in het zonnetje gezeten en nu op internet. Declareren we gewoon als kosten voor het onderzoek, haha!!
Het is hier trouwens wel heel mooi, aan het meer van Llanquihue, met uitzicht op de vulkaan van Osorno, waar nu wolken voor hangen, helaas.Nu hopen dat we een mooie plek om te slapen hebben en dan kunnen we er weer tegenaan voor twee weken!!
Groetjes Nina,Sita en Lonneke

  • 11 Oktober 2004 - 20:31

    Iris En Jan Willem:

    Is "El Gordito" al gekomen?? Is hij echt zo dik?? Het lijkt wel een gangster uit de Far West, die bijnaam dan tenminste... Maar jullie zitten nu dan ook wel in een westelijke uithoek van de wereld!!! Gelukkig zijn er ook internetcafés daar, zo blijven we tenminste op de hoogte. En gelukkig is er ook af en toe een zonnetje bij jullie. Wij hebben hier veel zon maar ook koud weer.

  • 11 Oktober 2004 - 20:35

    Lonneke:

    He maartje,
    Heel veel plezier in Rome volgende week. Maak er een onvergetelijke ervaring van, was het voor mij ook. En doe de paus de groeten van mij.

  • 11 Oktober 2004 - 20:50

    Ruud:

    Zo,

    Net eens even met de vrouw gechat, deze keer met webcam. Dat is wel leuk om haar 'live' te zien na 3 weken.

    Hopelijk zijn ze de komende 2 weken nog een aantal keren online met webcam!

    Ruud.

  • 12 Oktober 2004 - 06:26

    Harry:

    Succes met het vinden van een slaapgelegenheid. Werkt SMS op jullie GSM nr?

  • 12 Oktober 2004 - 06:30

    Ruud:

    Als antwoord op het vorige bericht, SMS werkt op de telefoon die ze hebben in Chili. Weliswaar met een kleine vertraging.

    Ruud.

  • 12 Oktober 2004 - 08:46

    Lia:

    Goede morgen meisjes ik dacht nog even kijken op internet, en ja hoor, een nieuw bericht.
    Met een bakje koffie en een eierkoek rustig even gelezen. Wachten duurt altijd lang maar zo te horen kunnen jullie die tijd best goed invullen.
    succes daar.

    Lia

  • 12 Oktober 2004 - 09:07

    Jenny:

    He meiden,
    hebben jullie toch nog even lekker kunnen relaxen. Of hoeven jullie helemaal niet zo hard te werken en lijkt dat maar zo? Hier is alles ok, moet vrijdag mijn essay inleveren en zoals je merkt ben ik hier druk mee bezig (not). Maar ja het zal vast wel goed komen. Veel plezier!
    Liefs Jenny

  • 12 Oktober 2004 - 14:23

    Maartje:

    Heej Lonneke,

    Als ik de paus zie doe ik hem de groeten van jou. Lijkt mij de kans redelijk klein dat ik die man zie, kijk je toch zo overheen??
    Maar voordat ik naar Rome ga staat er voor vrijdag nog iets anders op het programma, dan ga ik met drie vrienden naar Utrecht, vrij van school om ons zo op de studiebeurs te oriënteren voor een vervolgopleiding. Jaja, Utrecht heeft leuke winkels he?? ;) En als we dan toch eenmaal in Utrecht zijn kunnen we net zo goed naar Mamma Mia gaan, waarom niet. Een lekker vol dagje dus. Heb er wel enorm veel zin in.
    Voor jullie nog veel plezier met de koeien!!
    Ik stuur wel een kaartje vanuit Rome (kan dat gewoon naar het adres dat je gemaild hebt??)

    Groetjes Maartje.

  • 13 Oktober 2004 - 18:59

    Lonneke:

    Alle kaartjes zijn van harte welkom!!

  • 13 Oktober 2004 - 19:01

    Ruud:

    Die laatste is toch wel echt een smeek om post... Maar stuur dus allemaal een kaartje, want Lonneke is 30 Oktober jarig!

  • 14 Oktober 2004 - 05:09

    Sjraar:

    Het chatten gisteren had iets bijzonders. De webcam
    liet zien, dat er niet alleen vrolijke berichten uit dat verre Chili komen, maar ook vrolijke gezichten. Ik ga er ook eentje halen.

    Sjraar

  • 15 Oktober 2004 - 07:44

    Brenda:

    Hoi, ik heb laatst ook al wat getypt maar dat ging blijkbaar niet goed... dus nu nog maar een keer. Echt super dat jullie het daar zo leuk hebben. Hier is het ook leuk, ik heb nl. nu nog een week vakantie en ik heb twee schattige kleine ratjes dus we spelen ons suf. Ze heten Eddie (zwart-wit) en Timmie (beige-wit) en ze zijn nog maar 80 gram zwaar, dus maat muis zeg maar.
    Heel veel plezier nog!!!

  • 15 Oktober 2004 - 16:32

    Lieke:

    Hoi Nina, alles goed? Ik wilde ff zeggen, dat ik je roze Gucci-tas te leen heb.Ok? Gebruik hem als schooltas, iedereen denkt dat het een echte is, haha.
    XXXX

  • 15 Oktober 2004 - 17:19

    Opa En Oma Epskamp:

    We hebben by Tannie de foto,s bekeken en dit was erg interresant zo te zien
    heb je heel druk werk.
    Dus de tyd zal wel snel gaan .Vooral genieten van je werken niet te vergeten
    je vrije tijd die je hebt.Veel groetjes aan Sita en Lonneke ook nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je brief komt er aan en de rest hoor je vanzelf wel. We hopen je in januari weer gezond terug te zien. Opa en Oma Epskamp.

  • 15 Oktober 2004 - 17:27

    Tannie Epskamp:

    Hallo Nina.
    Bij ons is het nu een grote zooi ,we zijn begonnen met een kleine verbouwing n.l.de w.c. in de hal. We moesten op schieten we klaar zijn als je weer terug komt.
    Vandaag was ik vrij en opa en oma kwamen eventjes een koijkje nemen en koffie drinken.
    Bij ons is het steeds lekker herfst weer en een redelijke temperatuur.
    Senna ligt steeds op je te wachten bij het hekje.
    Thomas zit in de middagdienst en morgen gaan we naar de opendag op Cerestar.Leuke foto,s gezien van jullie.
    De groetjes aan de andere dames en tot horens groetjes tannie e

  • 15 Oktober 2004 - 20:14

    Suzanne:

    Hallo! Ik ben benieuwd hoe het met jullie is. Zelf ga ik mijn laatste 2 stageweken in. Het vliegt echt voorbij. Fijn weekend!

  • 16 Oktober 2004 - 09:43

    Sjraar:

    Hee Chileentjes,

    Effe 't plat oefene?
    Wie is de ierste waek werke van oet Puerto Varas bevalle? Nog tied gehad um in de buurt ronk te kieke? In hoeze Dambacher sjteit now de verhoezing van Elleke nao eur nieuje kamer in Amsterdam centraal. Kump good oet, want weej hadde toch al niks te doon.....
    Wie den ouch, tied veur MSN zal d'r aevegood waal blieve, veural umdet d'r vanaaf vanaovend heej ouch ein webcam sjteit. Weej hebbe namelik ontdek, det det aan 't MSN-en ein leuke toevoeging guuf.
    Dus neet allein toet huures, maar ouch toet ziens!

    Kusjes,

    Sjraar

  • 16 Oktober 2004 - 13:54

    Jeanne:

    Alweer een week voorbij. Het weer hier is soms welwat saai, maar het is zeker niet koud en met de regen valt het ook mee. Hebben jullie nog zon? Ik neem aan dat je morgen een beetje in de omgeving gaan kijken.Geniet er maar van en maak wat foto's voor het thuisfront.
    Chiel heeft zijn rijbewijs en kan nu ook de buurt onveilig maken.veel leifs en kusjes en grotjes voor alledrie.

  • 16 Oktober 2004 - 13:55

    Jeanne:

    Sorry voor de typefouten in het vorige bericht.
    Doei.

  • 16 Oktober 2004 - 15:01

    Chiel:

    Hej Nina , hoe is het daar ?. Ik heb net me rijbewijs gehaald gister :D goed he haha:) Groetjes Chiel

  • 16 Oktober 2004 - 15:15

    Maartje:

    Heej Lon,

    Gister bij Mamma Mia! geweest, echt helemaal geweldig!! Ik heb zo zitten lachen. Het is zo'n leuke show, echt de moeite waard!!
    Voorbereidingen voor Rome zijn nu in volle gang en iedereen hier thuis wordt gek van me. Blijkbaar vindt niet iedereen het leuk als je de hele dag Mamma Mia! zingt. haha.
    Nog veel plezier daar.

    Groetjes Maartje.

  • 16 Oktober 2004 - 19:50

    Ruud:

    Net een telefoontje uit Chili gehad. De dames hebben een weekendje vrij genomen en zitten momenteel in het plaatsje Ancud op het eiland Chiloé.
    Hopelijk kunnen ze op deze manier weer even op adem komen.

    Ruud.

  • 17 Oktober 2004 - 10:14

    Roosmarijn:

    Goeie afspraak, was hij het vergeten? Nou ja, dat is spaans he, mañana, mañana.
    Hoe gaat het met het klauwenkappen? En hebben jullie de vulkaan al beklommen, of is dat een beetje te hoog?

  • 17 Oktober 2004 - 10:19

    Roosmarijn:

    oja, en bedankt voor de verjaardagskaart. En het cadeautje... het was mooi... je kent mij, ik ben te nieuwsgierig, dus ik kon het niet opbrengen om tot 30 oktober te wachten.. sorry

  • 17 Oktober 2004 - 14:07

    Elleke:

    Heej lon!
    T is hier nu een typische zondagmiddag: ik probeer wat aan mn huiswerk te doen, maar dat wil niet lukke omdat ik steeds in slaap val boven mn boeken; was weer eens laat gister.Daarom dacht ik...typ jou maar ff wat.
    Hoe is t daar? jullie zitte nu op een eilandje hoorde ik..?ff relaxe na al dat werk zeker ;-).Heb vanmorgen spulletjes bij oma schwillens huis uitgezocht voor mn nieuwe kamer.volgens mij wordt het wel leuk.Ga die antieke dingetjes een modern kleurtje geven.Dadelijk nog even naar oma en opa..die gaan morge op vakantie.
    Wanneer ga je weer terug naar t vaste land?
    Groetjes aan de rest
    Kus el

  • 17 Oktober 2004 - 17:16

    Nina:

    Hallo iedereen,
    Het kopen van een webcam is toch niet zo handig, want de computers zijn nogal traag.
    Dus dat wordt wachten tot we jullie weer in levende lijve kunnen bewonderen,
    Groetjes

  • 17 Oktober 2004 - 17:16

    Nina:

    Hallo iedereen,
    Het kopen van een webcam is toch niet zo handig, want de computers zijn nogal traag.
    Dus dat wordt wachten tot we jullie weer in levende lijve kunnen bewonderen,
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Valdivia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 33382

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: