Verjaardag in Chili - Reisverslag uit Valdivia, Chili van chili - WaarBenJij.nu Verjaardag in Chili - Reisverslag uit Valdivia, Chili van chili - WaarBenJij.nu

Verjaardag in Chili

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg

31 Oktober 2004 | Chili, Valdivia

Hallo allemaal,
Hartelijk bedankt voor alle reacties op de site en alle telefoontjes voor mijn verjaardag. Ik heb me echt jarige gevoeld. Ook mede dankzij de vele verjaardagsliedjes van Sita en Nina.
Hopelijk komen de pakjes en kaartjes volgende week nog aan, ben ik dan weer eventjes jarig.

  • 31 Oktober 2004 - 16:34

    Alda En Henk:

    Hallo Lonneke, (en de andere twee)
    Nog even op Hallowe'en van harte proficiat met je Chileense verjaardag. (gisteren lag onze internetverbinging eruit).
    Zo, nu ga ik jullie site eens even op mijn gemak bekijken. Groetjes,
    Alda

  • 31 Oktober 2004 - 18:56

    Chantal:

    OEPSSSSSS...
    Kwist nie dat je jarig was.....!!!!
    Maar: LANG ZAL ZE LEVEN>>>>>>hieperdepieperdepiep.......HOERAAAAAAAAAAAAA.
    VAn Harte natuurlijk van mij en de kindjes!

    Groetjes Lonneke en nog veel fun daar in het Chileense LAnd!
    Doeiiiiii

  • 31 Oktober 2004 - 19:54

    Joop En Ria:

    Nog heel hartelijk gefeliciteerd Lonneke met je verjaardag en een gezond nieuw jaar gewenst.Wij vertrekken morgen naar Portugal, dus ik lees daar jullie berichtjes.Heel leuk.

  • 31 Oktober 2004 - 22:52

    Paul En Annemiek:

    Hoi Lonneke, we hebben zojuist gezellig jouw verjaardag gevierd met z'n allen in Venlo en onze "tapas-bonnen" opgemaakt. Als het goed is zie je binnenkort de geweldige foto's die we tijdens dit etentje hebben gemaakt. Namens ons dus ook nog van harte gefeleciteerd met je verjaardag. We houden ons steeds op de hoogte van al je belevenissen door met je ouders bij te praten en deze site te lezen. Erg leuke site trouwens! Ik hoop dat deze ervaring voor jou ( en voor je vriendinnen ) alles is wat je ervan gehoopt had.
    Geniet er nog van en heel veel groetjes,
    Annemiek.

  • 01 November 2004 - 07:44

    Danielle Driessen:

    Ha Lonneke,

    ik ben blij dat je je toch jarig hebt gevoeld.
    Wij hebben jou verjaardag ook gevierd, namelijk bij de Jappener.
    Was zeer geslaagd.
    Wel veel knofloof, maar de sfeer was geweldig.
    Die Frank die heeft echt zo'n droge humor.
    We hebben afgesproken dat we nog een keer gaan als jij weer terug bent!!

    Groetjes Danielle

  • 01 November 2004 - 11:30

    Lies:

    He Lonneke, Nina en Sita, Ik heb van Audrey het adres van de site gekregen. Hartstikke leuk zo'n dagboek! Ik las dat jullie druk bezig zijn. Jullie hebben zeker al een behoorlijke handigheid in klauwbekappen! Werk ze en Lonneke nog gefeliciteerd he. Groetjes Lies.

  • 01 November 2004 - 12:33

    Daisy:

    Heej Lonneke, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je je toch nog erg jarig voelt daar. maar volgens mij is het wel gezellie daar met die 2 andere meiden.Nog veel plezier daar!
    Veel liefs, Daisy.

  • 01 November 2004 - 15:50

    Jeanne:

    Nina, bedankt voor de ansichtkaart van jullie weekend vorige week.Het kaartje was maar 7 dagen onderweg. Nog meer van die leuke tripjes toegewenst.Veel liefs.

  • 01 November 2004 - 16:48

    Dorien:

    Hallo lieve Lonneke,

    Ja ja, nog enorm gefeliciteerd met je verjaardag!! Zo te lezen heb je van veel mensen reactie gehad, goed!
    Enne, mijn mail komt er ook bijna aan.. echt!
    xx Door

  • 01 November 2004 - 18:41

    Brenda:

    Hoi!
    Ook van mij nog van harte gefeliciteerd, ik geef heel eerlijk toe dat ik het zaterdag heel druk had en het was vergeten... vergeef mij... Vinden jullie het nog steeds leuk? Ik ben vandaag naar de biologische varkentjes in de wei geweest, echt superleuk en gezellig. Doei!

  • 02 November 2004 - 19:19

    Tannie Epskamp:

    Hallo Nina en de andere dames,hoe is het met jullie ?
    Hier in Nederland is het koud en sober weer.
    Sita sterkte en tot later groetjes tannie e

  • 02 November 2004 - 20:08

    Oma En Opa Holkamp:

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wij zijn wel te laat maar hopelijk zijn de cadeautjes er wel. Groetjes en kus van ons. Kaart volgt.We hebben Elleke's kamer geweest en hebben ook moeten helpen. Hopelijk heb je t er goed naar zin.

  • 03 November 2004 - 16:36

    Jeanne:

    Sita, veel sterkte en het allerbeste. Succes met het symposium, ook voor Nina en Lonneke. Tot hoors.

  • 03 November 2004 - 18:04

    Remko:

    hey lon (en sita en nina). alles gaat zo te horen nog goed, en nog gefeliciteerd he lon, een beetje laat maar toch. Ik zit nu tussen de kippen, ook leuk :-)grz doeidoei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Valdivia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 33381

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: