En toen nog maar met twee.... - Reisverslag uit Valdivia, Chili van chili - WaarBenJij.nu En toen nog maar met twee.... - Reisverslag uit Valdivia, Chili van chili - WaarBenJij.nu

En toen nog maar met twee....

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg

22 December 2004 | Chili, Valdivia

Hallo mensen,
Hier een bericht van de vakantiegangers in Chili. Zaterdag zijn we voor het laatste weekend samen naar Temuco gegaan. Daar hebben we de artesania markt met Mapuche artikelen bekeken en de groente en fruit markt. Zondag zijn we naar hostal La Suizandina gegaan op de weg naar Lonquimay. Vanuit dit switsers hostel kon je mooie wandelingen maken dor een auracania bos met uitzicht op 3 vulkanen. Maandagmorgen zijn we naar de waterval gaan kijken en van daaruit de bus terug naar Temuco. Snel wat eten bij de MC Donalds en weer in de bus naar Valdivia.
De volgende morgen splitsen onze wegen....Nina en ik vertrekken 's morgensvroeg in de bus naar Castro en Sita blijft in de cabaña wachten tot Menno belt.
Wij zitten nu in een internationaal hostel in Chonchi met uitzicht op de zee met zeehonden en dolfijnen. Vandaag wegens minder weer gaan wandelen op het eiland Lemuy. Dadelijk heeft de Amerikaanse eigenaar voor vele van de gasten een lekkere vismaaltijd klaar. Morgen gaan we hopelijk met de mensen van het hostel op een tour naar de westkust. Dus duimen voor goed weer...

  • 22 December 2004 - 21:49

    Ria Thijssen/Joop Bakker:

    Wij wensen jullie heel gezellige Kerstdagen in de warmte en Lonneke veel plezier samen met Ruud.En tot ziens in het nieuwe jaar in goede gezondheid.

  • 23 December 2004 - 12:05

    Danielle Driessen:

    Ha Lonneke en de rest natuurlijk ook.
    Ik hoop dat jullie vandaag goed weer hebben gehad aan de westkust.
    Ik wil jullie veel plezier wensen in de laatste weken met jullie trektocht.

    groetjes Danielle

  • 23 December 2004 - 17:39

    Lucie & Wiel:

    Hoi Lonneke, Nina & Sita.

    "Feliz navidad".
    Fijne Kerstdagen en een voorspoedig en gezond 2005.
    Jullie nog een hele goeie en welverdiende vakantie toegewenst in Chili samen met de jongens, die gelukkig bijna onderweg zijn en jullie denken wij ontzettend gemist hebben. Andersom zal ook wel denken wij. Hopenlijk hebben jullie goed weer. Hier zijn echt de bekende donkere dagen voor de Kerst.
    Tot over een dikke drie weken in Tegelen.

  • 23 December 2004 - 21:47

    Anja, Paul-Peter, Job En Bram:

    Hoi dames,

    Nog maar heel eventjes, en dan mogen de heren eindelijk vertrekken.
    Nou, Ruud zit op hete kolen hoor.
    Afgelopen zaterdag zijn we nog lekker met z'n allen bij jouw ouders thuis geweest. We hebben lekker gesmuld van alle gerechtjes die iedereen gemaakt had.
    Maar, dit doen we nog wel eens over als jij terug bent.
    beloofd!!!!!!
    Ik heb vrijgevraagd voor de avond dat jullie terugkomen,zodat we je met z'n allen kunnen verwelkomen.
    (nu alleen nog krijgen)
    Ik wens jullie hele fijne feestdagen, al zullen jullie denk in niet onder de kerstboom blijven zitten, maar nog lekker van de omgeving genieten.
    Gelijk hebben jullie.
    Doe de jongens heel veel groetjes, geniet er lekker van, en als we niks meer van jullie horen:
    TOT 15 JANUARI
    heel veel groetjes en kusjes
    Anja, PP, Job en bram

  • 24 December 2004 - 08:21

    Francien:

    Lonneke en de rest van de meiden, Ik en ook de rest van mijn familie wensen jullie fijne kerstdagen en dadelijk samen met jullie kammeraodjes een fijne vakantie. Geniet er maar van en wie weet zien wij jullie in het feestgedruis op 15 Januari tot dan Groetjes hoi-je

  • 24 December 2004 - 13:05

    Nynke:

    Hey Lonneke! Ik wil je even een hele fijne kerst toewensen, lijkt me eigenlijk geen probleem aangezien je Ruud na 3 maanden weer ziet. Ik hoop dat jullie onwijs veel kunnen zien en een spetterend afsluiting van 2004 hebben! Heel veel plezier en zon ze!
    Liefs Nynke

  • 24 December 2004 - 18:25

    Lieke:

    Fijne kerstdagen daar, en veel plezier met de jongens....
    XXX

  • 26 December 2004 - 10:29

    Lia:

    Ha meiden,
    Ik hoop dat jullie Kerstdagen heel goed en gezellig zijn. En voor het volgend jaar wens ik jullie alvast een goede gezondheid toe.
    Het is vandaag stralend weer en lekker koud. Bert en ik hebben net een wandeling(kleintje) gemaakt.
    Milja heeft gisteravond gewerkt in het restaurant
    en dat is wel erg laat geworden. Dus die is nog niet boven water. Ik hoop dat jullie straks met de jongens nog een fijne vakantie hebben tot horens, Lia

  • 26 December 2004 - 14:15

    Anja, Paul-Peter, Job En Bram:

    Ja hoor, ze zijn onderweg, the boys.
    En nog wel met 1 tussenstop minder. Nog een paar uurtjes dames, en dan is het EINDELIJK zo ver.
    Ik heb daarnet Wiel nog even gesproken (kerstconcert in de Maaspoort) en die vertelde dat ze rechtstreeks naar Atlanta vlogen, en de tussenstop in Cincinatti konden overslaan.
    ZE KOMEN ERAAN........
    Heel veel groetjes en kusjes, en als ik jullie niet meer spreek: een goed uiteinde, en een knallend begin van 2005 toegewenst, met alle goeds en gezondheid.
    Prooost.....en tot ziens
    Anja, Paul-Peter, Job en Bram

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Valdivia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 33385

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: